اس ام اس عاشقانه- خرداد۱۳۸۹



میفرستم این پیامک را به دوست ، ای پیامک صورت او را ببوس . . .

.

.

.

به جای تاج گل بزرگی که پس از مرگم برای تابوتم می آوری

شاخه ای از آن را همین امروز به من هدیه کن . . .

.

.

.

هرکس به طریقی دل ما میشکند / ما هم به طریقی دلشان میشکنیم !

.

.

.

گفتم فراموشم نکن ، گفتا تو در یادی مگر ؟

گفتم خرابت میشوم ، گفتا تو آبادی مگر . . . ؟

.

.

.

یکی بود ، یکی نبود / یکی بود که دیگه نیست

یکی بود که زندگیش تو بودی / یکی بود که دیگه نیست . . .

.

.

.

به دل گقتم سکوت کن تا بمیرم / نمیخواهم تار و پودم را ببینم

به عشق گفتم به دست غم اسیرم / بیا با من وداع کن تا بمیرم . . .

.

.

.

پرچم کمک داور روزگار ، مدتهاست به نشانه در آفساید بودن

شادی های هایم بالاست . . .

.

.

.

تورا گم میکنم  هر روز و پیدا میکنم هر شب / بدین سان خواب ها را با تو زیبا میکنم هر شب

تبی این کاه را چون کوه سنگین میکند آن گاه / چه آتش ها که در این کوه بر پا میکنم هر شب . . .

.

.

.

ابر هم در بارشش قصد فدا کاری نداشت / عقده ای داشت ، روی خاک خالی کرد و رفت . . .


زندگی تکرار جان فرسودن است / رنج ما تاوان عاشق بودن است . . .

.

..

خواهم غم دل گویم جایی نمیابم / اگر جایی شود پیدا ، تو را تنها نمیابم

اگر جایی شود پیدا ، تو هم پیدا شوی تنها / ز شادی دست و پایم گم کنم ، خود را نمی یابم . . .

.

.

.

زندگی گفت که آخر چه بود حاصل من / عشق فرمود تا چه گوید این دل من

عقل نالید کجا حل شود این مشکل من / مرگ خندید در این خانه ویرانه من . . .

.

.

.

وقتی پایان داستان دستان مهربان تو نباشد

بگذار قصه گو هر طور که میخواهد داستان را ادامه دهد . . .

 

.

.

.

دلم آواز این قلب پاک است / ز رسوایی همیشه در فرار است

بیا ای هستی ای شمع شب افروز / ببین چشمان بیدارم ، چه خواب است . . .

.

.

.

دستش همیشه پر بود ، دستم همیشه خالی / ای برگ ها برویید بر شاخه ذغالی . . .

.

.

.

پرستو ها چرا پرواز کردید ؟ جدایی را شما آغاز کردید

جدایی ، بی وفایی ، قهری و دوری ، همه باشد گناه آشنایی . . .

.

.

.

خونه داریم سقف نداره ، چراغ داریم نفت نداره !

صابون داریم کف نداره ، رفیق داریم حرف نداره !

.

.

.

من و تو زنده عشقیم ، مگه نه ؟ / هر دومون از یه سرشتیم ، مگه نه

اسیر یه سرنوشتیم مگه نه / قصه عشق رو نوشتیم مگه نه ؟

.

.

.

قسم خورده بودیم که با هم بمانیم / و هرگز حدیث جدایی را نخوانیم

قسم خورده بودیم که در این زمانه / شب و روز قدر صداقت را بدانیم

قسم های ما ساده و بی ریا بود / دل پاکمان از دو رنگی ها جدا بود

بیا در روزگار غریب جدایی / به عهد و پیمان دیرین بمانیم . . .

.

.

.

عاشقی جرم قشنگی است ، در انکارش مکوش

واگر جرم نمودی ، در پی عشقت بکوش . . .

.

.

.

اندر دل من بدین عیانی که تویی / وز دیده من بدین نهانی که تویی

وصاف تو را وصف نداند کردن / تو خود به صفات خود چنانی که تویی . . .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد