جدیدترین و داغ ترین جوک و اس ام اس



sms


به تعداد نفس هایی که می کشم دوستت دارم. ( قربانت جنازه )
 


سلام خوبی ؟ امشب برای شام میایم خونتون(ستاد ایجاد رعب و وحشت میان خسیس ها !)



کاش میشد اشک را تهدید کرد ، مهلت لبخند را تمدید کرد ، کاش می شد از میان لحظه ها ، لحظه دیدار را نزدیک کرد .



شب پر از ستاره هایی باشه که هر شب سفارشتو به خدا میکنن تا همیشه ماه بمونی .



عشقو برات کشیدم میون موج دریا ، رو ماسه هاش نوشتم دوست دارم به دنیا
1 2 3 4 5 6 7 8 ... تا کی می خوای بشماری؟ بیشتر از اینا می خوامت



jok




غضنفر هلو میخورده به وسطش که می رسه میگه ایول گردو هم داره.



ترکه ماشینش پنچر میشه ، میره از لوله اگزوز فوت می کنه لره رد میشده میگه : خره ، تا صبحم که فوت کنی لاستیک باد نمیشه ، چون شیشه های ماشینت پائینه




به غضنفر میگن چرا باســنت ایقدر بزرگه ؟ میگه : خدا بیامرز مادرم به جای اینکه پودر بچه بهم بزنه پکینگ پودر میزد !




دو دسماله چیست؟

-حرکتیست هلیکوپتری و غرور آفرین توسط شاخ ترین ترین فرد لر !



وقتی من به دنیا اومدم پدرم ۳۰ سالش بود یعنی سنش ۳۰ برابر من بود

وقتی من ۲ ساله شدم پدرم ۳۲ ساله شد یعنی ۱۶ برابر من
وقتی من 3 ساله شدم پدرم ۳3 ساله شد یعنی ۱1 برابر من
وقتی من 5 ساله شدم پدرم 35ساله شد یعنی 7 برابر من
وقتی من 10 ساله شدم پدرم 40 ساله شد یعنی 4 برابر من
وقتی من 15 ساله شدم پدرم 45 ساله شد یعنی 3 برابر من
وقتی من 30 ساله شدم پدرم 60 ساله شد یعنی 2 برابر من
میترسم اگه ادامه بدم از پدرم بزرگتر شم ! 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد