مجله جوک و اس ام اس جدید

 

Majale SmS & Jok


sms

برو بالا
.
.
.
.
بالاتر
.
.
.
تو هنوز فرق بالا و پایین رو نمیدونی ؟؟ تمرین کن فردا چپ و راست رو می پرسم .



ای اس اس ام برو پیش اونی که بهش فکر میکنم .... یکی بزن تو سرش برگرد بیا با هم بخندیم .



اینو ترجمه کن
( <.P/I> uw9 )
.
.
نفهمیدی ؟ نوشتم ( دوست دارم )
دقت کن . حالا که نفهمیدی اصلا با تو نبودم ... !؟



//////\\\\\\\
(< @ @> )
o00��00o
.
.
هیس ! ... دلم
برات تنگ شده
بود از دیوار اومدم
بالا ببینمت .



سلام
.
.
میدونستی
دیگه دوست
ندارم ؟
.
.
دیگه اهمیتی
واسم نداری !
.
.
اِ اِ
چرا دماغم ایجوری شد ؟
.0----------------
\|/


JL

&&&&&&( < )&&&&&&
با هر تیک به یادت میفتم و با تاک دلتنگ میشم .
تیک تاک تیک تاک



ترکه زنش چهار قلو میزاد ، میگه : اینم نتیجه کار مضاعف من و همت مضاعف خانم .



از با تو بودن برایم عادتی ساختی که بی تو بودن را باور نمی کنم .




اهلا و سهلا ، این اس ام اس از کشور عشق ، شهر مهر ، محله صفا ، پلاک محبت ، طبقه رفاقت اومده بگه : در حالی یادتم که دوستت دارم .



&&&&&&( )&&&&&&
این ساعت مچیمه ، عقربه هاشو برداشتم تا نفمم چند ساعت ندیدمت .



jok



غضنفر داشت گریه می کرد. باباش پرسید چی شده؟ گفت: عاشق شدم! باباش گفت حالا عاشق کی هستی؟ گفت: هر کسی که شما صلاح بدونی



تعریف دانشجو: موجودى نحیف، عصبى، بى پول و شبیه به انسان، که از تخم مرغ، گوجه و نیکوتین تغذیه می کند و دشمنى عجیبى با کتاب دارد




یک بازرس دولتی به هنگام بازدید از یک بیمارستان روانی ، از یک روان پزشک پرسید: شما چطور می فهمید که یک بیمار روانی به بستری شدن نیاز دارد یا نه ؟

روان پزشک گفت : ما وان حمام را پر از آب می کنیم و یک قاشق چایخوری ، یک فنجان و یک سطل جلوی بیمار می گذاریم و از او می خواهیم که وان را خالی کند.
بازرس گفت : آهان! فهمیدم ، آدم... عاقل باید سطل را بردارد چون بزرگ تر است... روان پزشک گفت : نه ! آدم عاقل درپوش زیر وان را برمی دارد. شما هم مثل اینکه باید بستری شوید می خواهید تخت تان کنار پنجره باشد؟



از ترکا می پرسن به مادر امام زمان چی میگن؟ میگه: بستگی داره اگه پایین شهری باشه، ننه حجت. اگه وسط شهری باشه مامان مهدی. اگه بالا شهری باشه خانم عسکری.




از یه ترکه پرسیدند: اسم کوچیک فردوسی چیه ؟ گفت: میدان




به لره میگن: نظرت راجعه به این 4 مورد چیه: شخصیت، شعور، فهم، عقل؟ لره یک کم فکر میکنه میگه: به نظر من این همون چهار محال بختیاریه.




میدونی اولین زیردریائی ترکها چه جوری غرق شد؟ غواص رفت زیر آب در زد!




پیامک عاشقانه لرها: کاش مغز داشتم تا مرگ مغزی شوم و قلبم را به تو اهدا کنم.




به جوجه تیغی میگن...: آرزوت چیه؟ اشک تو چشماش جمه میشه میگه : بغلم میکنی؟




ترکه دوتا دزد میگیره، زنگ میزنه به 220 !!!




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد