اس ام اس sms (پیامک) عاشقانه

شبی از شبها تو به من گفتی که شب باش من که شب بودم
و شب هستم
و شب خواهم بود
به امیدی که تو فانوس شب من باشی
——————————————————————
زندگی کوتاه ترازآن است که به خصومت بگذرد وقلبها گرامی ترازآن هستندکه بشکنند فردا طلوع خواهد کرد حتی اگر نباشیم
——————————————————————-
لحظه ای که سال تحویل میشه … تنها لحظه ای که بی منت به من لبخند میزنی … کاش هر ثانیه برای من سال تحویل باشه تا لبخند همیشه مهمون لبای سرخت بمونه… پیشاپیش سال نو مبارک گلم
—————————————————————————–
امیدوارم موتور ارزوهای تان در خیابان عشق تک چرخ بزند
—————————————————————————
دنیا را برایت شاد شاد، و شادی را برایت دنیا دنیا آرزومندم؛ از امروز تا نوروز از نوروز تا هر روز هر لحظه ات پیروز… عیدت مبارک
————————————————————————————–
یک آدم: مهربون.با کلاس. با پرستیژ. مرتب. فهمیده. با شعور. جذاب. خوش تیپ. خوشکل. خوش زبون. خوش قیافه. با مرام و با فرهنگی مثل من دیده بودی؟؟؟

———————————————————————————-
با جواب دادن به این سوال میتوانید بفهمید افسرده هستید یا نه! سوال:افسرده هستید یا نه؟
——————————————————————————–
اگر می دانستی چه قدر دوستت دارم
هیچ گاه برای آمدنت باران را بهانه نمی کردی
رنگین کمان من!!!
————————————————————————–
در پناه حضور سبز تو ، طوفان غم ، مرا جا می گذارد . در کنارت ژرفای آرامش را احساس میکنم و بی تو سیل بی رحم تنهایی مجالم نمی دهد
—————————————————————————
اگراز پایان گرفتن غم هایت نا امید شده ای ، به خاطر بیاور زیباترین صبحی که تا به حال تجربه کرده ای مدیون صبرت در برابر سیاهترین شبی هستی که هیچ دلیلی برای تمام شدن نمی دیدی
———————————————————————————-
اگر کسی می گوید که برای تو می میرد دروغ میگوید!!! حقیقت را کسی میگوید که برای تو زندگی می کند
———————————————————————————
کاش میشد اشک را تهدید کرد لحظه دیدار را نزدیک کردما از ان سوزه دلانیم که زکس کینه نداریم — یک شهر پر از دشمن و یک یار نداریم
————————————————————————————————–
هر که عاشق شد جفا بسیار می باید کشید –بهر یک گل منت صد خار می باید کشید — من به مرگم راضیم پیشم نمی اید اجل — بخت بد را بین از عجل هم ناز می باید کشید
———————————————————————————————-
دل که رنجیذ از کسی خرسند کردن مشکل است –شیشه بشکسته را پیوند کردن مشکل است–بار حمالان به دوش خود کشیدن ننگ نیست — زیر بار منت نا مرد رفتن مشکل است–کوه نا هموار هموار نمودن سخت نیست –حرف نا هموار هموار نمودن مشکل است
——————————————————————————————
در سرزمین عشق رشته کوهی است به نام صفا که این رشته کوه آبرفتی دارد به نام وفا و این آبرفت به پیچی می رسد به نام وداع به امید اینکه هرگز به این پیچ نرسیم
——————————————————————————————-
فرشته ها وجود دارن، اما بعضی وقتها چون بال ندارن، ما بهشون میگیم دوست . خوبی دوست من؟
———————————————————————————-
از شمع سه چیز آموختم:- ایستاده بمیرم.- بی صدا بمیرم.- به پای یار بمیرم
————————————————————————————
کاش خداوند سه چیز را نمی افرید غرور وعشق و دروغ تا از سر غرور بخاطر عشق دروغ نگویم
———————————————————————————
با هفتا اسمون پر از گلهای یاس و میخک صد تا دریا پر از عشق اشتایق و پولک با یک احساس بی قرار و کوچک فقط می خوام بهتون بگم عید شما مبارک
————————————————————————————
زرد است که لبریز حقایق شده است…تلخ است که با درد موافق شده است…شاعر نشدی وگرنه میفهمیدی پاییز بهاری است که عاشق شده است.
صدای پایت خوش آهنگی بود برایم عمیقتر از مثنوی سکوتت گویاترین نجواهای عاشقانه و نگاهت صمیمی ترین پیوند
————————————————————-
خانه های جدول زندگیم را دستان مهربانت یک به یک پر کرد و رمز جدول چنین بود: دوستم بدار
———————————————
اگر دو تا بودی می زاشتمت روی چشمام حالا که یک دونه ای جات همیشه تو قلبمه
————————————————————-
لحظه دیدار نزدیک است . باز من دیوانه ام، مستم . باز می لرزد، دلم، دستم . باز گویی در جهان دیگری هستم
——————————————————
بر خاک بخواب نازنین،تختی نیست. آواره شدن ,حکایت سختی نیست. از پاکی اشکهای خود فهمیدم . لبخند همیشه راز خوشبختی نیست
———————————————————————
فقط اسمی به جا مانده از آنچه بودم و هستم
دلم چون دفترم خالی قلم خشکیده در دستم
گره افتاده در کارم به خود کرده گرفتارم
به جز در خود فرو رفتن چه راهی پیش رو دارم
رفیقان یک به یک رفتند مرا با خود رها کردند
همه خود درد من بودند گمان کردم که همدردند
—————————————————————–
می خواستم برایت هدیه ای بفرستم نسیم گفت مرا بفرست تا موهایش را نوازش کنم باران گفت مرا بفرست تا صورتش را بشویم و اشکهایش را پاک کنم ناگهان قلبم گفت مرا بفرست نا دوستش داشته باشم و تو همه وجودم شدی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد