مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه سری46

اس ام اس sms (پیامک) عاشقانه

 

 

عشق یعنی زندگی را باختن،چندسالی با هر الاغی ساختن

.


.


وقتی با یک انگشت به طرف کسی اشاره میکنی و اون رو مسخره میکنی اگه خوب نگاه کنی میبینی که سه تا انگشت دیگه به طرف خودته !!

.


.


وقتی خاطره های آدم زیاد میشه دیوار اتاقشون پر عکس میشه اما همیشه دلت واسه اونی تنگ میشه که نمیتونی عکسشو به دیوار بزنی.

.


.


روزی عشق از دوستی پرسید تفاوت منو تو در چیست؟ دوستی گفت من دیگران را به سلامی آشنا میکنم تو به نگاهی..... من آنان را با دروغ جدا میکنم تو با مرگ

.


.


اگه بعد از 120 سال رفتی اون دنیا گفتن یکی حلالت نکردخه سر پل صراط منتظرته اون منم که به این بهونه می خوام یه بار دیگه ببینمت

.


.


گٿتم به گل زرد چرا رنگ منی
اٿسرده و دلتنگ چرا مثل منی
من عاشق اویم که رنگم شده زرد
تو عاشق کیستی که هم رنگ منی

.


.


کسب کن لحظه هایم را که دریای چشمانت سراب مهربانی است

.


.


می کشمت سوی خویش . این کشش قلب ماست ..
قلب تو گر آهن است. قلب من آهنرباستزخم زندگی ام تویی ..



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد