مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه سری45



من همون ماهی کوچوله دل توام مراقب باش دلت نشکنه من میمیرم

.


.


تو سیب سرخ کدامین بهشت گم شده ای که باز با تو می شکند توبه آدم

.


.


پاییز را دوست دارم چون فصل غم است غم را دوست دارم چون گریه دل است دل را دوست دارم چون عشق را به من آموخت عشق را دوست دارم چون تو را دوست دارم چون تو را دوست دارم

.


.


اگه کسی رو دوست داری نه براش ستاره باش نه آفتاب چون هردوشون مهمون زود گذرند. پس براش آسمون باش که همیشه بالای سرش باشی

.


.


اراده ی خداوند چون دریاست که ارزوهای ما چون قطره ی باران در ان گم می شود

..


زن زیبایی امد لب رود اب را گل نکنیم روی زیبا دو برابر شده است

.


.


اگه دوسم نداری
ای یار به جهنم که مرا دوست نداری
از عشق تو هرگز نکنم گریه و زاری
اگر روزی بری و یار بگیـری
الهی تب کنی فرداش بمـیری
الهی سرخک و اوریون بگیـری
تب مالت و فشار خون بگیـری
اگر بردی از این ها جان سالـم
الهی درد بی درمان بگیـری
الهی تو بمیری من بمانـم
سر قبرت بیام قرآن بخوانم

.

.


همچو پرنده
کاش می توانستم همچون پرنده ای پرو بال شکسته باشم ...
تا در کنج قلبت خانه ای بسازم ...
تا آنفولانزای مرغی بگیری ، بمیری ... ...

.


.


امشب میخوام طی یه عملیات شهادت طلبانه / / / فدات شم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد