مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه سری37


 زمانی که ناامید می شدی به یادآور که تاریکترین ساعت شب نزدیکترین لحظه به طلوع خورشیده...

.


.


نالله و انا الیه راجعون
فرستنده این پیام از دوریتان جان داد

.


.


عاشقی را شرط اول ناله وفریاد نیست تا کسی از جان شیرین نگذرد فرهاد نیست عاشقی مقدور هر عیاش نیست غم کشیدن صنعت نقاش نیست

.


.


تو را گم می کنم هر روز و پیدا می کنم هر شب .. بدین سان خواب ها را با تو زیبا می کنم هر شب
تبی این کاه را چون کوه سنگین می کند آنگاه ...چه آتش ها که در این کوه برپا می کنم هر شب

.


.


عجب صبری خدا دارد! اگر من جای او بودم ، که در همسایه‌ی صدها گرسنه ، چند بزمی گرم عیش و نوش میدیدم ، نخستین نعره‌ی مستانه را خاموش آندم بر لب پیمانه میکردم

.


.


صدای چک چک اشکهایت را از پشت دیوار زمان می شنوم و می شنوم که چه معصومانه در کنج سکوت شب ‌، برای ستاره ها ساز دلتنگی می زنی و من می شنوم می شنوم هیاهوی زمانه را که تو را از پریدن و پرکشیدن باز می دارد آه ، ای شکوه بی پایان ای طنین شور انگیر من می شنوم به آسمان بگو که من می شکنم ! هر آنچه تو را شکسته و می شنوم هر آنچه در سکوت تو نهفته

.


.

می دونی بازی روزگار چیه؟؟ این که تو چشم بذاری من قایم شم . بعد تو یکی دیگه رو پیدا کنی

.


.


وقتی به دنیا آمدم با چشمانی اشکبار آمدم به گریه ام خنده ها کردند خنده ی تلخ آن ها از گریه ی من غم انگیزتر بود زندگی را با گریه آغاز کردم

.


.


کاش دوستی ها مثل رابطه دست و چشم بود. وقتی دستت زخم می شه چشمت گریه میکنه و وقتی چشمت گریه می کنه دستت اشکشو پاک می کنه



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد