اس ام اس و جملات کوتاه و پر مفهوم فلسفی سری10

 مجموعه جملات قصار،متن های عاشقانه و ادبی


تمام امید آسیابان به وزش باد تا آسیابش از کار نیفته.
    قلبم آسیاب، خودم آسیابان و نفسهایت باد...



دیر گا هیست که تنها شده ام. قصه ی غربت صحرا شده ام وسعت درد فقط سهم من است. باز هم قسمت غم ها شده ام . دگر آیینه زمن بی خبر است. که اسیر شب سرما شده ام. من که بی تاب شقایق بودم همدم سردی یخ ها شده ام . کاش چشمان مرا خاک کنید. تا نبینم که چه تنها شده ام.....



شاد بودن بزرگترین انتقامی است که میتوان از زندگی گرفت....



زمانی که عاشق کسی هستی رهاش کن اگه عاشقت باشه برمیگرده و اگه برنگشت بدون هرگز دوستت نداشته...



احترام همان عشق است در تن پوشی ساده!



مهربانی را اگر قسمت کنیم من یقین دارم به ما هم میرسد



ما به لطف هر عزیزی دل خوشیم. هرعزیزی را نبینیم ناخوشیم.....



گذشت کردن از اون که دوستش داری یعنی عشق





عشق مثل ساختن آدم برفیه. ساختنش راحته اما نگه داشتنش سخته....



در این دنیا که حتی ابر ، نمی گرید به حال ما، همه از من گریزانند، تو هم بگذر از این تنها..



دوست داشتن مثل ایستادن روی سیمان خیسه. هرچه بیشتر بمونی رفتنت سختر می شه و اگر رفتی جای پاهات برای همیشه می مونه....



محبت تنها جوشکاری است که قلب شکسته را رایگان جوش میدهد.....



خیلی ها مترسکها رو دوست ندارن ولی من اونها رو دوست دارم چون تنهایی رو درک می کنه....



در مهربانی همچون باران باش گه در ترنمش، علف هرز و گل سرخ یکی است....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد