جوک و اس ام اس

سرانجام کشف شد که صاحب بیمارترین افکار و خشن ترین قلبها مردانی هستند که زود به زود عاشق می شوند ... روسکین





غضنفر بچشو میبره توی لندن تا انگلیسی یاد بگیره
سال بعد که میاد سراغش نرسیده به مدرسه بچه های لندن داد میزنن: اکبر ددون گلدی!!!




اس ام اسی نداشتم
چون که دوستت میداشتم یه بوس برات گذاشتم




 مداح چراغ رو خاموش می کنه، میگه: برادرها لخت شید، سینه بزنید. یه ربع بعد مداحه میگه چراغها رو روشن کنید. یارو داد میزنه، میگه: نه، نه، روشن نکنید. من هنوز شورتمو پام نکردم.





خداوند دید زن گرسنه است نان را آفرید
دید تشنه است آب را آفرید
دید در تاریکی است نور را آفرید
دید هیچ مشکل دیگه ای نداره مرد را آفرید!!!!



 

یارو توی جبهه بیسیم چی بوده ، زنگ میزنه میگه: آقا 5 تا عراقی دستگیر کردم بیاید ببرید، میگن چرا خودت نمیاری؟
میگه : نه شما بیاید، اینا نمی ذارن که من بیام !!!

 


ما آدما بیشترین پول هارو واسه خریدن لباس میدیم
ولی بیشترین لذت رو بدون لباس می بربم





اگه از من بپرسند خوشگلترین..با حالترین..مهربونترین..با مرامترین..و بهترین ادم دنیا کیه انگشمتو به سمت تو میگیرم و میگم این نمیتونه باشه



 

عهدی که با تو بستم هرگز گسستنی نیست, من مخلص تو هستم لازم به بستنی نیست

 



میگن خدا به اندازه ی دل هر کس بهش نعمت میده
پس دل تو باید خیلی بزرگ باشه که خدا تورو به من داده!!!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد