اس ام اس جدید روز

یک نصیحت: مواظب خودت باش!
یک خواهش: اصلاً عوض نشو!
یک آرزو: فراموشم نکن!
یک دروغ: تورو دوست ‏ندارم!!،
یک حقیقت: دلم برات تنگ شده



خواستم خودمو گول بزنم ؛ همه ی خاطراتم رو انداختم یه گوشه ای و گفتم : فراموش ؛ یه چیزی ته قلبم خندید و گفت : یادمه



زندگی به من آموخت که چگونه گریه کنم
اما گریه به من نیاموخت که چگونه زندگی کنم.....تو
نیز به من آموختی چگونه دوست بدارم
اما به من نیاموختی که چگونه تو رو فراموش کنم



هرکسی تو را دوست داره 4 تا مریضی میگیره :
1- فراموشی
2 ...
3 ...
4 ...
3 تای دیگه را فرموش کردم



عاشقان تو همه نام و نشانی دارند آنکه در کوی تو بی نام ونشان است منم



پیچ جاده ، آخر راه نیست مگر اینکه تو نپیچی!



رو سنگ قبرم بنویس اینجا مجال گریه نیست ... هرکی می خواست گریه کنه بهش بگو اون دیگه نیست



فقط موجهای دریا هستند که عاشقن آره فقط اونا هستن با اینکه میدونن اگر برسن به ساحل میمیرن بازم بیقرار رسیدنن



از همه چیز گذشتن و به همه چیز رسیدن مهم نیست . مهم از چه گذشتن و به چه رسیدن است



لبخند بهانه ای است برای زنده ماندن لحظه هایت سرشار از این بهانه


تگهای این مطلب:اس ام اس جدید-اس ام اس کمیاب-اس ام اس خفن-اس ام اس خنده دار-اس ام اس عاشقانه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد