جملات کوتاه و تاثیر گذار - سخنان بزرگان - sms عرفانی و فلسفی

_-_-_-_-_-_-_اس ام اس فلسفی_-_-_-_-_-_-_-_-_-

خوشبختی یعنی اینکه خداوند آنقدر عزیزت کند که وجودت آرامبخش دیگران باشد.

-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس فلسفی_-_-_-_-_-_-_-_-_-

کاش در کتاب قطور زندگی ، سطری باشیم ماندنی نه حاشیه ای از یاد رفتنی...

-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس فلسفی_-_-_-_-_-_-_-_-_-

زندگی وقتی قشنگه که در کتاب قانون آن اصل معرفت ماده محبت و تبصره عشق نوشته شده باشه.

-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس فلسفی_-_-_-_-_-_-_-_-_-

زندگی مثل یه دیکته است، هی می نویسی، هی پاک می کنی. هی غلط می نویسی، هی پاک می کنی. غافل از اینکه... ازرائیل داد می زنه برگه ها بالاااااا

-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس فلسفی_-_-_-_-_-_-_-_-_-

وقتی این همه اشتباهات جدید وجود دارد که می توان مرتکب شد، چرا باید همان قدیمی ها را تکرار کرد؟

-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس فلسفی_-_-_-_-_-_-_-_-_-

تا خود را از هرجهت کامل و شایسته ندیدی، قضاوت نکن. پوشکین

-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس فلسفی_-_-_-_-_-_-_-_-_-

ابله ترین دوستان ما، خطرناک ترین دشمنان هستند. سقراط

-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس فلسفی_-_-_-_-_-_-_-_-_-

تنها بنائی که هر چه بیشتر بلرزه، محکمتر می شه، دل آدمی است

-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس فلسفی_-_-_-_-_-_-_-_-_-

فرشتگان روزی از خدا پرسیدند : بار خدایا تو که بشر را اینقدر دوست داری غم را دیگر چرا آفریدی؟ خداوند گفت : غم را بخاطر خودم آفریدم چون این مخلوق من که خوب می شناسمش تا غمگین نباشد به یاد خالق نمی کند؟؟؟؟؟؟؟

-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس فلسفی_-_-_-_-_-_-_-_-_-

یکی باش برای یک نفر ..... نه تصویری مبهم در خاطره های ۱۰۰ نفر

-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس فلسفی_-_-_-_-_-_-_-_-_-

ناپلئون میگه حرفی رو بزن که بتونی بنویسی ... چیزی رو بنویس که بتونی پاشو امضاء کنی ... چیزی رو امضاء کن که بتونی پاش بایستی!

-_-_-_-_-_-_-_اس ام اس فلسفی_-_-_-_-_-_-_-_-_-

وقتی گریه کردم گفتند بچه ای وقتی خندیدم گفتند دیوونه ای وقتی جدی بودم گفتند مغروری وقتی شوخی کردم گفتند سنگین باش وقتی حرف زدم گفتند پر حرفی وقتی ساکت شدم گفتند عاشقی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد