معرفی کاربردی ترین نرم افزارهای آنتی ویروس

دانستن خطرات امنیتی موجود در دنیای سایبر برای هر کاربری که قدم در این فضا می‌گذارد، از حیاتی‌ترین اطلاعاتی است که باید در اختیار داشته باشد؛ در این راستا معرفی چند نرم‌افزار معتبر ضدویروس به کاربران ضروری به نظر می‌رسد.به گزارش فارس، نرم افزارهای ضدویروس از جمله مهم‌ترین ابزارهای تامین امنیت رایانه‌های شخصی هستند که بارگذاری و به روز رسانی آن ها از شما دربرابر تهدیدهای امنیتی محافظت می کند. در این بخش به معرفی چندین آنتی‌ویروس کارآمد و معتبر می‌پردازیم.
McAfee AVERT Stinger (ویندوز)
از این ابزار می توانید برای پاک سازی ویروس ها و کرم های مشهور اینترنتی استفاده کنید. البته نسخه های مختلف این نرم افزار برای مقابله با ویروس های گوناگون مفید است که در هنگام بارگذاری باید به این نکته توجه کنید. این نرم افزار از آدرس http://vil.nai.com/vil/stinger در دسترس است.
PC Tools AntiVirus(ویندوز)
این نرم افزار یک ابزار جامع برای اسکن رایانه ها و حافظت از آن ها در برابر بدافزارهای اینترنتی، ضمائم مشکوک ایمیل ها و انواع ویروس هاست. برای اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس pctools.com/free-antivirus مراجعه کنید.
Clam AntiVirus (لینوکس)
این ابزار ضدویروس تنها برای کاربران سیستم عامل متن باز لینوکس طراحی شده است. نرم افزار مذکور به خصوص در میان کاربران سیستم عامل یونیکس و دیگر سیستم عامل های متن باز محبوبیت دارد. پایگاه داده های این نرم افزار در ارتباط با ویروس های مختلف به طور مرتب به روز می شود. برای بارگذاری این نرم افزار، سری به آدرس clamav.net بزنید.
AVScan (لینوکس)
این نرم افزار که از آدرس wolfpack.twu.net در دسترس است نسخه ای پیشرفته تر از نرم افزار ضدویروس Clam محسوب می شود.
AVG Anti-Virus (لینوکس، ویندوز)
این نرم افزار دارای 2 نسخه سازگار با سیستم عامل های ویندوز و لینوکس است و باید به طور مرتب به روز شود تا از رایانه کاربر در برابر تهدیدات احتمالی حفاظت کند. این نرم افزار از آدرس http://free.grisoft.com در دسترس است.
Avast Home Edition (ویندوز، لینوکس)
یک مجموعه کامل ضدویروس که از قابلیت اسکن آنی، حفاظت از ایمیل ها، فیلترکردن ترافیک اینترنت و حتی از فایروال بهره مند است. این محصول از آدرس avast.com در دسترس است.
Housecall (تحت وب و سازگار با ویندوز، لینوکس و مکینتاش)
یک اسکنر تحت وب که قادر به کشف و پاک سازی ویروس ها، کرم ها، تروجان ها و نرم افزارهای جاسوس است. این نرم افزار آسیب های رایانه ها را نیز شناسایی و به کاربران توصیه هایی در مورد وصله های امنیتی مناسب برای رفع مشکلات مذکور ارائه می کند. این ابزار از آدرسhousecall.trendmicro.com در دسترس است.
Symantec Security Check (تحت وب)
یک ضد ویروس تحت وب ساده است که رایانه هر کاربر را برای یافتن انواع بدافزار و پاک سازی آن ها جست وجو می کند.
این ابزار با دومین اسکن میزان آسیب پذیری رایانه شما را نیز مشخص می کند. آدرس این ابزار security.symantec.com/sscv6/WelcomePage.asp است. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد